Τετάρτη 3 Ιουνίου 2009

Βραβείο Φαντασίας!!!!

Επιστρέφοντας από τις υποχρεώσεις μου και από τις εκδρομές μου με το σχολείο, βρήκα να με περιμένει ένα απίθανο βραβείο!!!!!!
Από τις αγαπημένες μου συνταγές τις καρδιάς και τις αγαπημένες φίλες μου Έλενα και Μαρία πήρα το βραβείο Φαντασίας!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Κορίτσια σας ευχαριστώ πολύ πολύ!!!
Χάρηκα πάρα πολύ, όχι για τίποτε άλλο, αλλά γιατί κάποιες φίλες μου με κατηγορούν ότι δεν έχω καθόλου φαντασία!!!!
Κορίτσια σας ευχαριστώ πάρα πολύ για την τιμή που μου κάνατε, χαίρομαι πάρα πολύ που ήμουν ανάμεσα στα άτομα που θεωρήσατε ότι δικαιούνται αυτό το βραβείο, αλλά πιο πολύ μου άρεσε και συγκινήθηκα για τον λόγο που μου δώσατε το βραβείο!!!!!!!!!!!!
Σας εύχομαι μέσα από την καρδιά μου να έχετε πάντα τόση φαντασία όχι μόνο στα πιάτα που μας σερβίρετε , αλλά και σε ότι άλλο κάνετε!!!!(είμαι σίγουρη ότι την έχετε και κάνετε θαύματα με ότι καταπιαστείτε!!!)

Το βραβείο λέει: Γράψε 5 πράγματα που σου αρέσουν σε ό,τι καλλιτεχνικό/δημιουργικό κάνεις. Τι σε εμπνέει να φτιάχνεις χειροποίητα δώρα; Στείλε το βραβείο σε 5 bloggers!

Τι με εμπνέει και τι με ωθεί λοιπόν για να δημιουργώ;
1. Η αγάπη μου για τα παιδιά μου, αλλά και για τους δικούς μου ανθρώπους!!!!!!
Η χαρά στα ματάκια τους όταν τους προτείνω να φτιάξουμε π.χ κουλουράκια ή να βάψουμε αυγουλάκια για το Πάσχα!!!!

2. Η έκφραση στο προσωπάκι των παιδιών μου όταν τους χαρίζω κάτι που έφτιαξα αποκλειστικά για κείνα, μιας και δεν μου αρέσει να φεύγουν χωρίς δώρα, ειδικά πριν τις γιορτές!!!!!!

3. Οι γκριμάτσες που κάνουν όταν βλέπουν τις φατσούλες τους στις φωτογραφίες που τους έχω τραβήξει!!!!
4. Η ικανοποίηση μου όταν χαίρονται για ότι έχουν καταφέρει μόνα τους!!!
και τέλος...
5. Η ανάγκη να προσφέρω όσο μπορώ περισσότερο στους γύρω μου!!!! (λόγος που πολλές φορές παρεξηγείται δυστυχώς στις μέρες μας!!!!)

Τώρα πρέπει να δώσω το βραβείο σε 5 bloggers!!!
Σε ποιους είναι τόσοι πολλοί και σίγουρα όλοι σπουδαίοι, δημιουργικοί και αξιαγάπητοι!!!!!
Πρέπει όμως να δώσω το βραβείο σε κάποιους που δεν έχουν βραβευτεί....
Λοιπόν θα δώσω με την σειρά μου το βραβείο στην μοναδική και αξιαγάπητη συγγραφέα της παρέας την Μαρία Τζιρίτα, γιατί μια συγγραφέας αν μη τι άλλο είναι πλούσια από έμπνευση και δημιουργικότητα!!!!
Ένα βραβείο θα δώσω στην Αννούλα που με ένα Αμπρα Κατάμπρα δημιουργεί θαύματα με τα μικρά της!!!!
Το επόμενο στην Θαλασσινή με τις υπέροχες ιδέες της και τις μοναδικές της ιστορίες!!!!
και τα δύο τελευταία το ένα στην Μανούλα ετών 37
και το άλλο στην Άσπα για τις ανεπανάληπτες αναρτήσεις που κάνουν!!!!!
και .... (δεν μπορούσα να μην το κάνω!!!) στις συνταγές τις καρδιάς , στην Έλενα και στην Μαρία γιατί θεωρώ μοναδικές τις συνταγές τους και ανεπανάληπτο τον τρόπο που μας παρουσιάζουν το καθετί!!!
Ξέρω ότι έχω παραβεί τον κανόνα αλλά δεν μπορούσα να κάνω διαφορετικά!!!
Ελπίζω να με συγχωρέσετε!!!!!
Βέβαια θα ήθελα να δώσω το βραβείο και σε πολλούς ακόμη: στην μοναδικά δημιουργική Αχτίδα που πραγματικά της αξίζει, στον Σκρουτζάκο, στην Ειρήνη, στην Ιωάννα, στη ζαχαρουλα, στο Μπαρμπότσαλο και σε πολλούς πολλούς άλλους φίλους αλλά μάλλον θα με πάρουν στο κυνήγι γιατι κάνω ζαβολιές!!!
Θεωρώ όλους τους bloggers μοναδικά δημιουργικούς και χαρισματικούς και νομίζω ότι αξίζουν όλοι ένα βραβείο φαντασίας και δημιουργικότητας!!!!!!


15 σχόλια:

eirini είπε...

Marian... καλά λέω ότι είναι πολύ τυχερά τα παιδιά που σ'έχουν δασκάλα!!!
Άμα είχα παιδί θα ήθελα πάρα πολύ να είχε μια εκπαιδευτικό σαν κι εσένα!
Μπράβο στα κορίτσια που σου έδωσαν το βραβείο... το αξίζεις!
Σε φιλώ γλυκά!!!!!!!

νατασσΆκι είπε...

Η αλήθεια είναι ότι κι εγώ δεν πιστεύω ότι έχω φαντασία...
:)

Υποτίθεται ότι είμαι άνθρωπος που βασίζεται στα δεδομένα (λάτρης των θετικών επιστημών, βλέπεις) και ό,τι κάνω προσπαθώ να το τεκμηριώνω. Αλλά τελικά χρειάζεται φαντασία ακόμα και στην καθημερινότητα για να τα βγάλεις πέρα!

Σ' ευχαριστώ πολύ marian! Είναι πολύ τιμητικό για μένα, σ' ευχαριστώ πολύ!

Τα φιλιά και την αγάπη μου :)

Maria Tzirita είπε...

Σ'ευχαριστώ κοριτσάκι μου, τα καλύτερα βραβεία είναι αυτά που παίρνουμε από φίλους κι όχι από επιτροπές! Ανταποδίδω την αγάπη σου και χαίρομαι πολύ που σου δόθηκε αυτο το βραβείο, γιατί πραγματικά το αξίζεις! Πολλά πολλά φιλιά κι ευχαριστώ!

JK O SΚΡΟΥΤΖΑΚΟS είπε...

ΣΥΓΧΑΡΗΤΗΡΙΑ ΓΙΑΤΙ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΑ ΤΟ ΑΞΙΖΕΙΣ ΑΥΤΟ ΤΟ ΒΡΑΒΕΙΟ.ΝΑ ΤΟ ΒΑΛΕΙΣ ΔΙΠΛΑ ΓΙΑ ΝΑ ΥΠΑΡΧΕΙ.ΝΑ ΕΙΣΑΙ ΚΑΛΑ ΦΙΛΗ ΜΟΥ ΚΑΙ ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ.

Aspa είπε...

marian
Ευχαριστώ πολύ, μου έδωσες μεγάλη χαρά! Είναι βραβείο που μου δίνεις με την καρδιά σου και για αυτό έχει μεγάλη αξία... Συγχαρητήρια και σε σένα, πραγματικά το αξίζεις :))

ΕΛΕΝΑ είπε...

Marian μου είσαι από τα άτομα που είναι σίγουρο ότι το αξίζουν, αυτό είναι βέβαιο!!
Σε ευχαριστώ πολύ που σε έχουμε στην παρέα μας, είναι μεγάλη τιμή και χαρά για μας μια τόσο εκλεκτή φίλη:)
Πολλά συγχαρητήρια στις 5 φίλες που επέλεξες, στην φιλενάδα μου την Μαρία, στην Αννούλα, την Μανούλα, τηνΑσπα και την Θαλασσινή!
Σε σιλώ πολύ, καλό βράδυ:)

ΥΦ Τώρα εγώ δεν κατάλαβα (είμαι και ξανθιά είπαμε) έδωσες και .... 6ο βραβείο??

marian είπε...

Ειρήνη μου γλυκιά καλημέρα!!!
Σ΄ευχαριστώ πολύ για τα καλά σου λόγια!!!Και σ΄ευχαριστώ που πιστεύεις ότι είμαι τόσο καλή δασκάλα, ώστε θα εμπιστευόσουν το παιδί σου σε μένα!!!
Είναι μεγάλη τιμή για μένα αυτά σου τα λόγια!!!
Σ΄ευχαριστώ πολύ πολύ!!!
Πολλα πολλά φιλιά!!!:)

marian είπε...

Αχ Νατασσάκι μου θα σε μαλώσω!!!!
Και ποιος είπε ότι οι θετικές επιστήμες δεν έχουν φαντασία!!!!
Και εγώ των θετικών είμαι, και έχω καταλάβει στα τόσα χρόνια που ασχολούμαι με μαθηματικά,φυσική και χημεία(ας είναι καλά οι κόρες που με κρατούν σε εγρήγορση!!!),
ότι χωρίς φαντασία δεν μπορείς να επιβιώσεις στις θετικές επιστήμες!!
Όταν λύνω προβλήματα γεωμετρίας ή αλγεβρας και προσπαθώ να δώσω στα παιδιά να καταλάβουν η πρώτη μου κουβέντα είναι:"Βαλτε την φαντασία σας να δουλέψει!!"
Μπορεί αυτή η άποψη να μην είναι σύμφωνα με τα δεδομένα της επιστήμης αλλά σε πληροφορώ ότι λειτουργεί μια χαρά!!!
Κι αφού σου απέδειξα ότι και μεις των θετικών επιστημών διαθέτουμε φαντασία, για μια ακόμη φορά πιστεύω ότι σου αξίζει το βραβείο που σου έδωσα!!!!!
φιλιά πολλά!!!!
Καλή σου μέρα:))

marian είπε...

Μαρία μου γλυκιά, πως θα μπορούσες να μην πάρεις εσύ ένα τέτοιο βραβείο!!!
Σου εύχομαι μέσα από την καρδιά μου να έχεις πάντα έμπνευση στην ζωή σου και να μας χαρίζεις αριστουργήματα!!!
φιλιά πολλά!!!
Καλή σου μέρα!!!

marian είπε...

Να είσαι καλά Σκρουτζάκο μου!!!
Σ΄ευχαριστώ για τα καλά σου λόγια!!!
Πολλά φιλιά !!!!
Καλή σου μέρα!!!:)

marian είπε...

Γλυκιά μου Άσπα,
πραγματικά σου αξίζει αυτό το βραβείο!!!
Γιατί εκτός από τις αναρτήσεις σου, και μόνο για να τα βγάζεις πέρα με τις απορίες και ... τις δηλώσεις των παιδιών,χρειάζεται πολύ πολύ έμπνευση και φαντασία!!!!
φιλιά πολλά!!!!
Καλημέρα!!!:)

marian είπε...

Ελενάκι μου γλυκό,
η χαρά και η ευχαρίστηση όλη δική μου!!!
Θεωρώ τον εαυτό μου πολύ τυχερό που βρέθηκα σε μια τέτοια υπέροχη παρέα σαν την δική σας!!!(και δική μου τώρα πια!!!)
όπως λέει και το λαϊκόν άσμα:"Αμοιβαία τα αισθήματα μωρό μου!!!!"
Σας ευχαριστώ πολύ για το βραβείο,η τιμή είναι πολύ μεγάλη,γιατί προέρχεται απο φίλους!!!
Και ναι.... έκανα ζαβολιά, έδωσα και 6ο βραβείο σε σας!!!!!!
Πειράζει πολύ;;;;;
Δεν μπορούσα να αντισταθώ στον πειρασμό να μην σας το ανταποδώσω!!!!
φιλάκια πολλά πολλά!!!!
Γλυκιά καλημέρα!!!!:)

Ανώνυμος είπε...

ΤΑ ΛΟΓΙΑ ΕΙΝΑΙ ΛΙΓΑ!!
ΤΑ ΛΟΓΙΑ ΕΙΝΑΙ ΛΙΓΑ!!
ΤΑ ΛΟΓΙΑ ΕΙΝΑΙ ΛΙΓΑ!!
ΤΑ ΛΟΓΙΑ ΕΙΝΑΙ ΛΙΓΑ!!
ΣΕ ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ!
ΣΕ ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ!
ΣΕ ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ!
ΣΕ ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ!
ΣΕ ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ!
ΣΕ ΠΑΤΟΥΣΟΦΙΛΟΎΜΕ!!!
ΣΕ ΠΑΤΟΥΣΟΦΙΛΟΎΜΕ!!!
ΣΕ ΠΑΤΟΥΣΟΦΙΛΟΎΜΕ!!!
ΣΕ ΠΑΤΟΥΣΟΦΙΛΟΎΜΕ!!!
ΣΕ ΠΑΤΟΥΣΟΦΙΛΟΎΜΕ!!!
ΣΕ ΠΑΤΟΥΣΟΦΙΛΟΎΜΕ!!!


Να είσαι πάντα καλά και τόσο γλυκειά!!!

BIKY είπε...

μπραβο Marian το αξιζεις μακάρι οι δασκάλες να ήταν όλες σαν εσένα

Αννα είπε...

Τωρα θυμηθηκα να ερθω και απο σενα!!!Δεν καθομαι και καθολου σε υπολογιστη..Σχολειο, τρεξιμο, αλλα και μπανακια , ρακες με κρατανε εκτος..Σε ευχαριστω πολυ!!!Παρα πολυ πολυ!!!
Καλο καλοκαιρι!!!