Κυριακή 31 Μαΐου 2009

Θεατρική παράσταση!!!

Στήσιμο σκηνικών!!!
Ξεκινήσαμε να στήνουμε σκηνικά την Παρασκευή το απόγευμα!!!
Το στήσιμο ολοκληρώθηκε Σάββατο βράδυ!!!!

Παρασκευή πρωί περιμένουμε το φορτηγάκι του δήμου για την μεταφορά των σκηνικών!!!
΄Εξω ρίχνει καρεκλοπόδαρα!!!
Αναβολή της μεταφοράς για αργότερα!!!
11:00 π.μ: Ντριν το τηλέφωνο!!! Ερχόμαστε τώρα να φορτώσουμε, εντάξει;
Φυσικά και ρωτάτε; Σας περιμένουμε!!!(ευτυχώς η βροχή σταμάτησε!!!)
11:20 π.μ: Μα που είστε επιτέλους; Ερχόμαστε, στον δρόμο είμαστε!!!(η απόσταση Δημαρχείο Σχολείο είναι δεν είναι διακόσια μέτρα, αντε να πω τριακόσια!!!!)
11:45 π.μ : Καλά θα έρθουν επιτέλους οι μεταφορείς; Καλά δεν ήρθαν ακόμη; Τώρα τους παίρνω τηλέφωνο!!!΄Ερχονται!!!!
12:00π.μ: Τι θα γίνει με τους μεταφορείς; Θα έρθουν ποτέ; χάνω την ώρα της πρόβας μου!!!
Μα τώρα μιλώ μαζί τους και μου λένε ότι τα μετέφεραν τα σκηνικά, βρίσκονται ήδη στο θέατρο!!!!
...............................................................................................................................................
Και εγώ τι ακριβώς κάνω κάτω στο σχολείο , με πέντε δέντρα και ένα πηγάδι που περιμένω να κουβαλήσουν!!!!

ΠΟΙΟΣ ΔΟΥΛΕΥΕΙ ΠΟΙΟΝ;
ΔΕΝ ΠΑΜΕ ΚΑΛΑ ;
Ή ΣΤΡΑΒΟΣ ΕΙΝΑΙ Ο ΓΙΑΛΟΣ Ή ΣΤΡΑΒΑ ΑΡΜΕΝΙΖΩ!!!!!

Και αυτό φίλοι μου είναι μόνο η αρχή ενός πολυπαθούς Σαββατοκύριακου!!!!
Με χίλια βάσανα τα σκηνικά μεταφέρθηκαν στις 12:40 μ.μ στο Δημοτικό Θέατρο, η πρόβα μας που ήταν από τις 11:00 μέχρι τις 13:30 κράτησε μόλις τρία τέταρτα!!!!
Φύγαμε άρον τον άρον από το Θέατρο γιατί έπρεπε να παραδώσω τα παιδιά στους γονείς που περίμεναν στο σχολείο!!
Επέστρεψα στο σπίτι μου στις 3:00μ.μ για να ξαναφύγω στις 6:30 για το σχολείο!!
Ας είναι καλά η συνάδελφος με την οποία ανεβάζουμε την παράσταση και άλλες δύο συναδέλφισσες που ήρθαν και κουβαλήσαμε τα υπόλοιπα: κοστούμια, φροντιστηριακά, σκηνικά(ότι απέμεινε !)
Φτάσαμε στο θέατρο κατά τις 8:οο και αφού ήρθε και ένας συνάδελφος, αρχίσαμε το στήσιμο!!!!
Πάρτε μια ιδέα:
το βάθος του σκηνικού, και από πάνω ... ο ουρανός!!!

το πηγάδι μας.....

η είσοδος από το χωριό....

το δάσος μας......

η κληματαριά.... (οι αγουρίδες!!!!!)


Φύγαμε στις 11:30μμ από το θέατρο!!!!!!
Όταν βγήκαμε έξω πρέπει να είχε βρέξει πολύ!!!Δεν είχαμε καταλάβει απολύτως τίποτα!!!
Αφήσαμε αρκετές εκρεμότητες για την επόμενη μέρα, γιατί είχε περάσει πολύ η ώρα!!!
Πήγαμε λοιπόν την άλλη μέρα το απόγευμα, τελειώσαμε αυτά που είχαμε αφήσει ατέλειωτα, ανοίξαμε τις σακούλες με τα κοστούμια και τα κρεμάσαμε και όλα πιστεύω ότι είναι έτοιμα για την αυριανή μεγάλη μέρα!!!!
Το πρωί θα παίξουμε για τα παιδιά του σχολείου μας και το βράδυ για τους γονείς και τους υπόλοιπους θεατές!!!!

Εύχομαι όλα να πάνε καλά!!!!

Καλή εβδομάδα σε όλους μας!!!
και
ΚΑΛΟ ΜΗΝΑ!!!!!
(εύχομαι από σήμερα γιατί αύριο μάλλον δεν θα μπορέσω ούτε να ανοίξω υπολογιστή!!!!)



13 σχόλια:

ΕΛΕΝΑ είπε...

Marian μου αφού μέσα σε όλον αυτόν τον πανικό σκέφτηκες κι εμάς και έβγαλες φωτογραφίες για να δούμε .... τι να πω???
Πάρα πολύ όμορφα τα σκηνικά, όλα τέλεια θα πάνε, μην ανησυχείς για τίποτε!!
Καλή επιτυχία και καλό κουράγιο εύχομαι!!!
Φιλιά!!

JK O SΚΡΟΥΤΖΑΚΟS είπε...

ΤΕΛΕΙΑ ΤΑ ΣΚΗΝΙΚΑ.ΟΛΑ ΘΑ ΠΑΝΕ ΚΑΛΑ.ΤΗΝ ΕΠΙΤΥΧΙΑ ΤΗΝ ΕΧΕΙΣ ΣΙΓΟΥΡΗ.
ΕΧΕΙΣ ΠΡΟΣΚΛΗΣΗ ΓΙΑ ΕΝΑ ΠΑΙΧΝΙΔΙ ΑΝ ΔΕΝ ΒΑΡΙΕΣΑΙ.ΚΑΛΟ ΒΡΑΔΥ.

ΑΓΓΕΛΙΚΗ είπε...

Καλησπέρα marian, καλώς σε βρήκα. Σε καταλαβαίνω απόλυτα. Το έχω κάνει πάρα πολλές φορές κι επειδή πάντα έβλεπα ότι από δημόσιους φορείς λίγα πρέπει να περιμένω, επιστράτευα γονείς και λοιπούς φίλους. Για πολλά χρόνια ή ανέβαζα κάποιο θεατρικό ή μουσικοχορευτικό πολυθέαμα [ υπερπαραγωγή όπως το λέω] Φέτος η τάξη δεν τραβάει με τίποτα και δεν έκανα τίποτα για το τέλος. Από τη μια είπα ότι μου έφυγε ένα βάρος , από την άλλη έχω αρχίσει και το ψιλομετανιώνω. Τι να πεις ! Την τραβάει ο οργανισμός μου την πίεση. Εύχομαι καλή επιτυχία και καλή ξεκούραση . Αυτά θα έχουν να θυμούνται τα παιδιά , το ξέρεις. Χαλάλι τους
Καληνύχτα

marian είπε...

Ελενάκι μου καλημέρα και καλό μήνα!!!
Εφτασε η μεγάλη μέρα!!!!
Ευχαριστώ για τις ευχές και τα καλά σου λόγια!!!
Η αλήθεια είναι ότι τις φωτογραφίες τις τράβηξα Παρασκευή βράδυ λίγο πριν φύγουμε!!!
Είμασταν όλοι πτώματα, κοιτούσαμε πως να μαζέψουμε για να φύγουμε και ξαφνικά βγάζω την μηχανή κι αρχίζω να τραβάω!!!!
Επεσε πολύ γέλιο!!!Όλοι μείναν με το στόμα ανοιχτό!!!
Όλοι μου λέγαν "καλά δεν είσαι καλά,τι κάνεις;"Και γω η καλή σου απαντούσα:"Να μην βγάλω μια φωτογραφία να το έχουμε"!!!
Που να ξέρουν τι τις ήθελα τις φωτογραφίες!!!

φιλάκια πολλά!!!
καλή σου μέρα!:)

marian είπε...

Καλημέρα Σκρουτζάκο και καλό μήνα!!!
Ευχαριστώ για τα καλά σου λόγια και τις ευχές!!!!
Με τόσες ευχές σίγουρα θα πάμε καλά!!!
Υπόσχομαι να παίξω μόλις ξεμπερδέψω λίγο με όλα αυτά!!!
φιλιά πολλά!!!
καλή σου μέρα!!!

marian είπε...

καλημέρα Αγγελική!!
καλοσωρισες!!!
Και μεις τόσα χρόνια επιστρατεύαμε όποιον μπορείς να φανταστείς!!!
Στην ανάγκη ας είναι καλά τα χεράκια μας!!!
Μα οι υπεύθυνοι του δήμου,εχοντας όλη την διάθεση να διευκολύνουν και να "εξυπηρετήσουν", έβαλαν στο πρόγραμμα και τις μεταφορές των σκηνικών!!!
Πού να ξέρουν ότι οι εργάτες τους αλλού αρμενίζουν;;
Πάντως τα τραβάει ο οργανισμός μας!!!
Πέρσι δεν έκανα τίποτε στο σχολείο,είπα φτάνει τόσα χρόνια,ορκίστηκα ότι δεν θα ξανακάνω, αλλά μάλλον δεν το κράτησα!!!
Φέτος λέω πάλι τα ίδια!!!
Αντε να δούμε πόσο θα κρατήσει αυτή την φορά!!!!!!
Πραγματικά τα τραβάει ο οργανισμός μας!!!

Καλημέρα σου και καλό μήνα!!!
Πολλά φιλιά!:)

Σταυρούλα είπε...

Marian καλησπέρα και καλό μήνα!Εύχομαι όλα να έχουν πάει καλά και να δικαιώθηκαν οι κόποι σου.Ετσι είναι,όταν αγαπάς τη δουλειά σου και τα παιδιά δεν τα παρατάς.Μπράβο!

Aspa είπε...

Είναι όλα υπέροχα! Όλα να πάνε καλά :))

ΕΛΕΝΑ είπε...

Marian μου έχεις ένα βραβείο στο blog μας, με πολλή πολλή αγάπη!
Ελα να το παραλάβεις μόλις τελειώσεις με τα σκηνικά;-)

marian είπε...

Σταυρούλα μου καλημέρα και καλό μήνα!!!
Πραγματικά όλα πήγαν υπέροχα!!!!!
Δικαιώθηκαν οι κόποι όχι μόνο οι δικοί μου αλλά και των παιδιών!!!
Ευχαριστώ για τα καλά λόγια και τις ευχές!!!

φιλιά πολλά!

marian είπε...

Σ΄ευχαριστώ Άσπα μου!!!
Πραγματικά όλα πήγαν πολύ πολύ καλά!!!
Καλημέρα και καλό μήνα!!!
φιλιά!:)

marian είπε...

Αχ Ελενάκι μου σας ευχαριστώ πολύ πολύ !!!
Τι υπέροχη έκπληξη ήταν αυτή που με περίμενε!!!
Τέλειωσα με τα σκηνικά μου και με τα θεατρικά μου και ευτυχώς όλα πηγαν κάτι παραπάνω από καλά!!!!
Επιφυλάσομαι για φωτογραφίες!!!!

Καλημέρα και φιλάκια!!!
Πάω να πάρω το βραβείο μου!!!:)))

Maria B. είπε...

Μαριανάκι μου καλή σου μέρα !!!!
συγχαρητήρια για τα σκηνικά σου, είναι υπέροχα!!! στο εχω πει και άλλες φορές αλλα θα στο ξαναπώ και σήμερα, μακάρι όλοι οι εκπαιδευτικοί να ήταν σαν και σενα !!! Τυχερά τα παιδιά που σε έχουν δασκάλα τους και τυχερές και οι κοπελάρες σου που σ'εχουν μανούλα!!


συγχαρητήρια και για το βραβείο σου !!! έλα μαζί μου, έχω μια θέση στο καλάμι μου χιχιχιχιχιχιχιχι!!!

σε φιλώ πολύ-πολύ