Δευτέρα 1 Δεκεμβρίου 2008

Καλό μήνα!!! Καλό χειμώνα....


Δεκέμβρης , αρχή του χειμώνα...
θα χιονίσει άραγε καθόλου,
μπας και δούμε καμμιά άσπρη μέρα;
Τέλος πάντων ας μην είμαι γκρινιάρα
πρώτη μέρα του μήνα.
Ας είμαστε αισιόδοξοι.!!!
θα ΄ρθουν οι γιορτές , θα ξεκουραστούμε......
Ποιος το πιστεύει άραγε αυτό πια;
Οι γιορτές έχουν γίνει άγχος ,
τρέξιμο μέχρι την τελευταία στιγμή,
ταλαιπωρία και η ουσία;
Χάνουμε το πιο σημαντικό ,
τις όμορφες στιγμές αυτών των ημερών.
Υπόσχομαι ότι φέτος θα περάσω
λιγότερο χρόνο για ψώνια,
περισσότερο χρόνο
με τους δικούς μου ανθρώπους!!!
θέλω να ψήσω κάστανα,
να με πάρει ο ύπνος πάνω στο χαλί
μπρος στο τζάκι,
να φτιάξω κουραμπιέδες και μελομακάρονα
μαζί με τις κόρες μου......
Άντε να δούμε......
τι απ΄όλα αυτά θα κράτήσω...

Ας σταματήσω όμως την γκρίνια
δεν ξέρω τι μ΄επιασε...
τριγυρίζουν στο μυαλό μου
πολλά πρέπει και δεν μου αρέσουν...




Doksa Dekembri mina -
Pantelis Thalassinos

Δεν υπάρχουν σχόλια: