Δευτέρα 18 Μαΐου 2009

Εκδρομή στην Αθήνα!!!!

Αυτό που ονειρεύονται τα παιδιά του δημοτικού από τότε που θα καταλάβουν τον εαυτό τους στο σχολείο είναι η πολυπόθητη εκδρομή στην Αθήνα, στην έκτη τάξη!!!
Το κεντρικό σημείο της εκδρομής είναι πάντα η επίσκεψη στην Βουλή των Ελλήνων!!!!
Θεωρούν ότι πλέον έχουν μεγαλώσει, μιας και θα κάνουν την πρώτη τους μεγάλη-τριήμερη εκδρομή σε μια πόλη αρκετά μακρινή, που μέχρι τώρα την έβλεπαν στην τηλεόραση, ή άκουγαν γι΄αυτήν στο σχολείο!!!
Και αν κάποιο από αυτά είχε την τύχη να πάει, τίποτε δεν συγκρίνεται με την πρώτη εκδρομή με όλους τους συμμαθητές παρέα!!!!(παρά την ύπαρξη των μαμάδων!!!)
Η εκδρομή δεν είναι υποχρεωτική, εξαρτάται από την καλή διάθεση των δασκάλων των εκάστοτε τάξεων!!!
Η οργάνωση μιας τέτοιας εκδρομής δεν είναι κάτι απλό και εύκολο!Προυποθέτει συνεργασία, συμμετοχή, τρέξιμο, και ... γερό στομάχι!!!
Τέλος πάντων να μην τα πολυλογώ, η εκδρομή οργανώθηκε και πραγματοποιήθηκε το πιο προηγούμενο Σαββατοκύριακο που μας πέρασε!!
Περάσαμε υπέροχα, τα παιδιά ήταν άψογα και η συμπεριφορά τους τέλεια!!!!
Το προγραμμα ήταν αρκετά φορτωμένο, παρόλα αυτά κανένας δεν διαμαρτυρήθηκε!!! (μόνο μερικές μαμάδες, πάντα συμβαίνει αυτό!!!!!!)
Φύγαμε από Θεσσαλονίκη με το τρένο στις 7:13 το πρωί!!!!!!(και όμως ξύπνησαν όλα!!!!!)
Φτάσαμε στην Αθήνα στις 11:45 και ανηφορίσαμε για την Ακρόπολη!!!!

Υπέροχη όπως πάντα, μένει ακίνητη στο πέρασμα των αιώνων, κάνοντας όλους μας να μένουμε εκστασιασμένοι , όσες φορές και να την έχουμε επισκεφθεί!
Φανταστείτε λοιπόν τα παιδιά που την αντίκρυζαν για πρώτη φορά στην ζωή τους!!!
Φανταστείτε λοιπόν τι αισθάνθηκαν μόλις αντίκρυσαν αυτό το υπέροχο μνημείο που στέκει εκεί πάνω στον πανύψηλο βράχο τόσους αιώνες και που η μόνη τους εικόνα μέχρι τώρα ήταν τα βιβλία της ιστορίας τους, άντε και μερικές εικόνες από βιντεοπροβολέα (αν ο δάσκαλος είναι μερακλής!!!!)
Τα παιδιά ενθουσιάστηκαν με την αναπαράσταση των γλυπτών του Παρθενώνα, που είδαν τοποθετημένα στην θέση από την οποία αφαιρέθηκαν από τον λόρδο Έλγιν και εξέφρασαν την επιθυμία τους να έρθουν κάποτε πίσω και τα γνήσια μάρμαρα!!!!!

Στην συνέχεια αντικρύσαμε το καινούριο μουσείο της Ακρόπολης!!!
Να σας πω την αλήθεια δεν μας άρεσε ιδιαίτερα!!

Τεράστιο, επιβλητικό, αλλά εντελώς αταίριαστο με το γύρω περιβάλλον!!!
Ένας πιτσιρικάς είπε χαρακτηριστικά:" Καλέ κυρία, εξωγήινοι το τοποθέτησαν εκεί;"
Άντε τώρα τι να του πει κανείς!!!!
Συνεχίσαμε στις Καρυάτιδες....

και κατεβήκαμε από τα Προπύλαια από όπου και είχαμε ανέβει!
Για να μην σας γυρίσω πίσω ορίστε και μια φωτογραφία του Ηρωδείου!!!

Φεύγοντας από την Ακρόπολη πήγαμε στο ξενοδοχείο μας γιατί πλέον τα ποδαράκια μας τα είχαν δει όλα!!!!
Αν έμεναν λίγο ακόμη μέσα στα παπούτσια τους .... μάλλον θα έκαναν επανάσταση!!!!
Το ξενοδοχείο μας ήταν στην Γλυφάδα!!!!!! Θα μου πείτε λίγο μακριά από το κέντρο αλλά το προτιμήσαμε γιατί είπαμε να δούμε και κάτι άλλο εκτός από το κέντρο που συνήθως μένουμε!!!
Βλέποντας την θάλασσα και τους κατοίκους να κάνουν μπάνιο, πάθαμε ένα ... σοκ!!!! Τα παιδιά παρακαλούσαν να σταματήσουμε, αλλά εμείς ... βράχοι ακλόνητοι συνεχίσαμε για το ξενοδοχείο μας!!! (άσχετο τι έλεγε η καρδούλα μας!!!!!)
Μας αποζημίωσε όμως η θέα από το ξενοδοχείο μας!!!!

ΤΕΛΕΙΑ;;;!!!!
Αφού ξεκουραστήκαμε και ετοιμαστήκαμε, ξεκινήσαμε για την επόμενη εξόρμηση μας!!!!!
Το Αττικό πάρκο!!
Τα παιδιά εντυπωσιάστηκαν!!! Τους άρεσε τόσο πολύ το πάρκο και όλα τα ζώα που είδαν εκεί, που στην κυριολεξία ξεθέωσαν τις μαμάδες τους και .... εμάς!!!
Και όταν πλέον δεν άντεχε κανείς από τους .... μεγάλους, αυτά συνέχισαν ακάθεκτα την εξερεύνηση!!!!Έφυγαν κατενθουσιασμένα!!!! Νομίζω είναι μοναδική εμπειρία που αξίζει τον κόπο!!!
Αυτό που δεν πρόλαβα να δω, (συγγνώμη που θα το πω , αλλά έπρεπε επειγόντως να πιω καφέ!!!!!!, είχα να πιω από το πρωί που φύγαμε από τον σταθμό!!!!!) ήταν τα τρία νεογέννητα αρκουδάκια, τον Άρη, την Άρτεμις και ... (δεν θυμάμαι το άλλο όνομα!!!) , που ήρθαν τα παιδιά άρον άρον να με πάρουν για να μου τα δείξουν!!!(ούτε δυο γουλιές καφέ δεν πρόλαβα να πιω!!!!) αλλά δυστυχώς μόλις τα είχαν μαζέψει!!!

Για να καταλάβετε , φύγαμε από το πάρκο μετά την δύση του ήλιου, αφού μάζεψαν όλα τα ζώα, κόντεψαν να μας φάνε τα κουνούπια και οι σκνίπες!!! και έκλεισε και το καφέ!!!!!!
Πάλι καλά που δεν διανυκτέρευε κι όλας γιατί αυτά τα είχα ικανά και ..... θα θέλαν να μείνουμε κι άλλο!!!Δεν ξέρω τι να σας πρωτοδείξω!!!
Όλα τα ζώα ήταν υπέροχα!!!

Όπως βλέπετε άρχισε να σουρουπώνει!!!!
Τράβηξα και πιο αργά φωτογραφίες αλλά όπως καταλαβαίνετε ... βγήκαν κατάμαυρες παρά το φλας που έβαλα!!!!
Υπέροχα ζώα δεν συμφωνείτε;;;
Και για τέλος μια φωτογραφία από ένα υπέροχο φυτό που βρήκα μέσα στο πάρκο!
ελπίζω να σας αρέσει τόσο όσο και σε μένα!!!

Η μέρα μας τελείωσε γύρω στις 12-1:00 το βράδυ... δηλαδή το πρωί!!!! ύστερα και από μια βόλτα για φαγητό στην πλατεία της Γλυφάδας!
Η επόμενη μέρα προβλεπόταν ακόμη πιο μακριά, αν σκεφτεί κανείς ότι θα φεύγαμε από το ξενοδοχείο στις 9:30 το πρωί και θα γυρίζαμε γύρω στις 8:00 το βράδυ!!!!!!
Κι όμως αντέξαμε και 'μεις αλλά και τα παιδιά!!!!