Τρίτη 30 Δεκεμβρίου 2008

Αγαπημένε μου Άγιε Βασίλη.....


Μου ήρθε η επιθυμία να γράψω ένα γράμμα στον Αϊ-Βασίλη , όταν διάβασα το γράμμα που του έγραψε η δεκατετράχρονη κόρη μου, όχι βέβαια για να του ζητήσει δώρα, αλλά για να γελάσουμε και να διακωμωδίσει μια γνωστή διαφήμιση της τηλεόρασης.
Σκέφτηκα λοιπόν να του πω και γω δυο τρεις κουβεντούλες από αυτές που κάποιες φορές θέλουμε να πούμε σε κάποιον αλλά δεν ξέρουμε σε ποιον.....

Ξύπνα Αϊ-Βασίλη , ξύπνα μην κάνεις ότι κοιμάσαι μόλις άκουσες ότι θέλω να σου ζητήσω κάτι. Μη φοβάσαι δεν πρόκειται να σου ζητήσω παιχνίδια (το ΄χω κόψει εδώ και πολλά χρόνια και το παιχνίδι και το να ζητάω....) και ... αν τελικά σου ζητήσω σίγουρα δεν θα΄ναι για μένα αλλά για άλλους ανθρώπους δικούς μου και όχι...
Και επίσης να πω ότι ήμουν καλό παιδι φέτος και .... θα προσπαθήσω να γίνω ακόμη καλύτερη!!!!

Καταρχήν......

Σ΄ευχαριστώ
γι΄αυτά που έφερες και γι΄αυτά που δεν έφερες την χρονιά που πέρασε....

για τις φιλίες που εξακολουθούν να είναι πραγματικές όσα χρόνια και αν περάσουν αλλά και για τις καινούριες που έφερε η χρονιά που φεύγει.. όλες καλοδεχούμενες!!

για τις χαρές και τις λύπες που κάναν την ζωή μας πιο ενδιαφέρουσα...
και τέλος για τους αγαπημένους μου που είναι πάντα κοντά μου....

για την καινούρια χρονιά

θέλω
πρώτα και πάνω απ΄όλα ΥΓΕΙΑ για όλους.
ΕΙΡΗΝΗ
για όλο τον κόσμο(δυστυχώς πόσο δύσκολο στις μέρες μας)
ΦΑΓΗΤΟ για όλα τα παιδιά του κόσμου
ΥΠΟΜΟΝΗ σε όλους μας , για να αντέχουμε ο ένας τον άλλο....
και εγώ τα παιδιά στο σχολείο και κείνα εμένα.....
οι δικοί μου εμένα και την γκρίνια μου....
οι συνάδελφοι μου τις απαιτήσεις μου...... κι εγώ τις δικές του..
και ΔΙΑΘΕΣΗ να γίνομαι ακόμη καλύτερη στη δουλειά μου...
τέλος να έχουμε όλες οι μανούλες δύναμη για να αντέχουμε
τις δυσκολίες της ζωής μας και να μεγαλώνουμε τα καμάρια μας
με τον σωστότερο δυνατό τρόπο....

και σου υπόσχομαι ότι κι εγώ με την σειρά μου ότι
θα είμαι πιο ήρεμη
δεν θα νευριάζω τόσο εύκολα..
θα ακούω περισσότερο τους άλλους
δεν θα απογοητεύομαι τόσο εύκολα
θα μάθω να ζητώ βοήθεια και δεν θα προσπαθώ να τα κάνω όλα μόνη μου
θα με προσέχω
αλλά θα προσέχω και περισσότερο τον δικό μου άνθρωπο
θα είμαι ακόμη πιο κοντά στα κορίτσια μου...(πιο κοντά δεν γίνεται θα βγάλουμε κοριούς...)
θα προσέχω περισσότερο τα παιδάκια μου...(οι δουλειές του γραφείου μπορούν? ... να περιμένουν)

Σ΄ευχαριστώ καλέ μου άγιε Βασίλη...
μη με ξεχάσεις ...


Α!!! και για να μην ξεχνιόμαστε (και όπως έγραψε και η μικρή μου στο γράμμα της) κάνε να πάρει ο ΠΑΟΚ πρωτάθλημα ερυθρόλευκε Άγιε Βασίλη....

Σ΄αγαπώ ΄Αγιε Βασίλη
Σ΄αγαπώ μέχρι τον Ουρανό...




ΚΑΛΗ ΧΡΟΝΙΑ ΣΕ ΟΛΟΥΣ
ΦΙΛΟΥΣ , ΓΝΩΣΤΟΥΣ ΚΑΙ ΑΓΝΩΣΤΟΥΣ
ΝΑ ΄ΜΑΣΤΕ ΟΛΟΙ ΚΑΛΑ
ΓΕΡΟΙ ΚΑΙ ΕΥΤΥΧΙΣΜΕΝΟΙ
ΚΟΝΤΑ Σ΄ΑΥΤΟΥΣ
ΠΟΥ ΑΓΑΠΑΜΕ!!!

2009 ΕΥΧΕΣ ΓΙΑ

ΥΓΕΙΑ ΑΓΑΠΗ
ΕΙΡΗΝΗ
ΑΙΣΙΟΔΟΞΙΑ
ΕΥΤΥΧΙΑ


Δεν υπάρχουν σχόλια: